Cum să definești misiunea și obiectivele hotelului
Marius Firache • 15 septembrie 2022

Misiunea si obiectivele unui hotel

Misiuni organizaționale:


Fiecare organizație are un motiv sau un scop pentru a exista. Aceasta formează baza pentru declarația de misiune a organizației. Misiunea unei organizații poate fi exprimată într-o declarație de misiune, care definește scopul unic care diferențiază un hotel de altul.


Din declarația de misiune, angajații hotelului ar trebui să poată obține un sens al scopului și direcției politicilor hotelului.


De exemplu, misiunea unui hotel poate fi să ofere cele mai bune facilități și servicii de pe piață, oferind în același timp un loc bun de muncă pentru angajații săi și o rentabilitate rezonabilă pentru investițiile de către proprietarii săi.


Declarația de misiune ar trebui să abordeze următoarele trei elemente constitutive principale:


-Vizitatori

-Administrația hotelului

-Angajații


Vizitatori:


Declarația de misiune ar trebui să abordeze nevoile și așteptările de bază ale oaspeților. Putem presupune că toți oaspeții vor avea așteptările de bază:


-Siguranța și securitatea hotelului.

-Camere curate, confortabile și zone publice.

-Personal profesionist si prietenos.

-Facilități și echipamente bine întreținute.

-Serviciu.


Administrația hotelului:


Declarația de misiune a hotelurilor ar trebui să reflecte filosofia sa de management. Deoarece stilurile de operare diferă, declarațiile de misiune vor varia de la proprietate la proprietate. O declarație de misiune ghidează managerii la locurile lor de muncă prin identificarea valorilor de bază ale hotelurilor. Mai presus de toate, misiunea hotelului este unul dintre mijloacele principale pe care o folosește pentru a se distinge de alte hoteluri.


Angajați:


Declarația de misiune ar trebui să ajute angajații hotelului să îndeplinească sau să depășească așteptările atât ale oaspeților, cât și ale conducerii. O declarație de misiune poate servi, de asemenea, ca bază pentru descrierea postului și standardele de performanță și ca o introducere în proprietate pentru noii angajați. Acest lucru ar trebui să apară și în manualele angajaților și manualele de instruire împreună cu fișa postului.


Exemplu de declarație de misiune:


„Misiunea hotelului nostru este de a oferi oaspeților noștri facilități și servicii de cazare remarcabile. Hotelul nostru se concentrează pe călătoriile individuale de afaceri și tranzit, precum și pe călătoriile asociate întâlnirilor de grup. Punem accent pe standarde înalte de calitate în camerele și diviziile noastre de alimente și băuturi. Oferim o rentabilitate echitabilă a investiției proprietarilor noștri și recunoaștem că acest lucru nu se poate face fără angajați bine pregătiți, motivați și entuziaști.”


Obiective: Obiectivele sunt acele activități și standarde și organizația pe care trebuie să le realizeze sau să le atingă cu succes pentru a-și îndeplini în mod eficient misiunile. Un scop este mai specific decât o misiune; necesită un anumit nivel de realizare care poate fi observat și măsurat.


Obiectivele măsurabile încurajează angajații hotelului să performeze eficient, permițând în același timp managementului să monitorizeze progresul angajaților. Managementul poate determina dacă obiectivele sunt atinse sau dacă sunt necesare acțiuni corective.


-Exemple de obiective măsurabile de front Office:


Creșteți nivelul mediu de ocupare al hotelului cu două procente peste nivelul din anul precedent.


Creșteți volumul oaspeților de business cu 10%.


Colectați cardul GSTS de la 95% dintre oaspeți la check out.


Reduceți timpul alocat procesului de check-in și check-out cu două minute.

De către Marius Firache 26 august 2023
Norme Operaționale Standard pentru Ospitalitate de Vârf și Experiențe Memorabile
De către Marius Firache 26 august 2023
Conultanță Hotelieră