Expert Hotelier
Vânzarea în plus către oaspeții hotelului în timp ce ajung la hotel pentru a face check-in reprezintă adesea cea mai bună oportunitate de a crea mai multe venituri pentru hotel.
Un bun program de stimulare pentru rezervări și echipa de front office oferit de conducerea hotelului ajută la motivarea cu succes a personalului în upselling.
Întâmpinați întotdeauna fiecare oaspete cu un zâmbet atât în voce, cât și în față.
Stabiliți și mențineți întotdeauna contactul vizual cu oaspetele.
Puneți întrebări deschise pentru a înțelege nevoile și cerințele oaspeților și faceți sugestii în timp util și oferind alternative cu un upsell.
Înțelegeți profilul oaspetelui din detaliile rezervării și identificați acei oaspeți care sunt cel mai probabil să ia o cameră de categorie superioară.
Rezervările generate prin intermediul companiilor sau prin tarife negociate sau de către echipa internă de vânzări nu sunt susceptibile să accepte camere de categorie superioară și deoarece facturile lor sunt în mod normal plătite de compania lor.
Oaspeții care se află în luna de miere, călătorie de agrement în familie, sejur lung, agenți de turism online (OTA), rezervări directe, walk-in-uri etc. sunt cel mai probabil să opteze pentru oferta upsell. Acest lucru se datorează faptului că, în majoritatea cazurilor, oaspetele care vine să se cazeze la hotel nu este conștient de de tipurile de camere oferite de hotel.
Fiți plăcut, deoarece vă vindeți la fel de mult pe voi pe cât vindeți facilitățile și serviciile hotelului.
Află imediat numele invitaților și folosește-l de cel puțin trei ori în timpul conversației.
Folosiți întotdeauna titluri adecvate, cum ar fi Domnule, Doamnă atunci când vă adresați oaspetelui și niciodată după prenumele său, folosiți întotdeauna numele de familie cu un titlu adecvat.
Încercați să identificați nevoia oaspetelui, deoarece este posibil ca aceste nevoi să nu fi fost identificate în timpul procesului de rezervare.
Potriviți nevoile oaspeților cu mobilierul sau facilitățile camerelor (vedere la mare, vedere la piscină, vedere la munte) etc.
Dacă oaspetele stă mai multe nopți, atunci el/ea ar fi interesat de o cameră mai mare sau spațioasă.
Dacă oaspetele se află într-o lună de miere, oferiți-le o cameră cu vedere la mare, la piscină, la munte etc.
Dacă oaspetele are o rezervare pentru o categorie inferioară, atunci menționați principala diferență și caracteristicile suplimentare pe care le primește în comparație cu camerele de categorie superioară.
Informați-vă despre taxa suplimentară sau diferența de tarif cu declarații încurajatoare, cum ar fi cu o diferență de sumă X puteți obține o cameră cu vedere la mare/munte/parc/grădină
Vindeți camere subliniind mai întâi caracteristicile și beneficiile, apoi menționați diferența de preț.
Dacă sunt disponibile două tipuri diferite de cameră, menționați beneficiile ambelor camere, astfel încât oaspeții să poată alege cea mai potrivită cerințelor sale
Pentru walk-in furnizați întotdeauna detalii despre o categorie inferioară și categorie superioară pentru a evita riscul de a pierde veniturile în timp ce încercați să vindeți oaspeților.
Întotdeauna mulțumește oaspetelui după un upsell de succes.