Țineți pasul cu nevoile în schimbare ale călătorilor

Am știut întotdeauna că ceea ce vor călătorii sunt tarife competitive, transparente și convingătoare. Pentru a vă garanta mai multe rezervări, cheia este vă asigurați că fiecare oaspete potențial vede prețul corect la momentul potrivit. De asemenea, acest lucru poate contribui la reducerea anulărilor, la minimizarea camerelor nevândute și la evitarea necesității de a oferi discounturi de ultim moment.
O fundație solidă este cheia oricărei strategii tarifare de succes. Planurile noastre tarifare de bază și personalizările aferente vă ajută să construiți o configurație potrivită pentru afacerea dvs. După ce configurați planurile tarifare, vă recomandăm să le revizuiți și să le optimizați în mod regulat, pentru a atrage în cel mai eficient mod călătorii, a vă crește numărul rezervărilor și a obține un grad de ocupare mai mare în timp.
Elementele de bază ale unui plan tarifar
Un plan tarifar este primul lucru pe care îl configurați in orice platforma. Este o combinație a elementelor de bază ale fiecărei rezervări:
- Prețul - valoarea pe care o percepeți pentru fiecare cameră sau unitate
- Camerele - tipurile de cameră sau unitate incluse într-un tarif specific
- Valabilitatea - cu cât timp înainte de data de check-in este disponibil un tarif
- Durata sejurului - cât timp trebuie să fie cazați oaspeții pentru ca un tarif să fie valid
- Anularea - data până la care este permisă rambursarea integrală sau parțială a banilor și în ce condiții
- Mesele - dacă un tarif include sau nu anumite mese (precum micul dejun)