Investește in strategia comercială.
Marius Firache • 22 noiembrie 2021

Integrarea unui RMS

După cum am aflat în timpul pandemiei, adaptabilitatea este esențială pentru prosperitatea individuală și pentru afaceri. Industria ospitalității nu va mai fi niciodată la fel, iar procesele oamenilor și tehnologia care o conduc trebuie să avanseze.


Un sistem avansat de management al veniturilor (RMS) este singura modalitate de a menține viteza schimbării și de a rămâne agil și eficient. Pentru a prospera în această eră a volatilității economice și a perturbărilor digitale, organizațiile din sectorul ospitalității trebuie să elaboreze strategii holistice de stabilire a prețurilor și previziunii, împreună cu integrări solide care să permită integritatea datelor.


Automatizarea nu mai este o necesitate plăcută, ci o necesitate obligatorie. 

Integrarea unui RMS este soluția, nu pentru a înlocui resursa umană; ci pentru a ajuta. Un RMS este cheia pentru a ajuta echipele comerciale să genereze datele potrivite pentru a se adapta mai rapid la inteligența competitivă, pentru a crește eficiența operațională, pentru a gestiona inventarul disponibil și pentru a susține operațiunile centrale de gestionare a veniturilor.


Tehnologia ospitalității de astăzi trebuie să fie la fel de simplă și integrată precum experiența oaspeților. Ar trebui să echilibreze ușurința și eficiența utilizatorilor cu profitabilitatea bazată pe date și puterea de decizie.


Work is hard, run digital :)


De către Marius Firache 26 august 2023
Norme Operaționale Standard pentru Ospitalitate de Vârf și Experiențe Memorabile
De către Marius Firache 26 august 2023
Conultanță Hotelieră
Share by: