Care sunt indicatorii KIP-ai intr-un hotel?
Marius Firache • 19 august 2021

Indicatorii KPI-ai

  • Rata de ocupare a hotelului                                                                                               
  • Tariful zilnic mediu al hotelului (ADR)                                                                               
  • Venituri hoteliere pe cameră disponibilă (RevPAR)                                                     
  • TrevPAR                                                                                                                                     
  • NRevPAR                                                                                                                                   
  • GOPPAR                                                                                                                                     
  • EBITDA                                                                                                                                       
  • Venituri totale hoteliere și rezervări totale                                                                   
  • Venituri și rezervări după surse comerciale 
  • Durata medie de ședere (ALOS) 
  • Indicele ratei medii (ARI)  
  • Durata medie a rezervării
  • Rentabilitatea investiției în marketing (ROI)
  • Rata de conversie a site-ului hotelului 
  • Venit mediu pe oaspete    
  • Cerere vs Rezervări 
  •  Cost per rezervare                                
  • Rata de anulare



KPI-urile menționate în mai sus sunt generale, deci nu sunt pentru toate structurile de cazare.

Aceste KPI-uri nu sunt pentru toată lumea. Așa că, alegeți KPI-ul potrivit pentru proprietatea dvs. pe baza punctelor menționate și confortul dumneavoastră.



De către Marius Firache 26 august 2023
Norme Operaționale Standard pentru Ospitalitate de Vârf și Experiențe Memorabile
De către Marius Firache 26 august 2023
Conultanță Hotelieră